Select

Wat doen we?

Leuke dingen met je merk!

Offline belevenissen
Offline een merk activeren kan bijvoorbeeld door een belevenis, stunt of evenement te organiseren. Hierbij creëer je een fysiek contact met de klant, waarbij de klant dus ook fysiek contact maakt met het product of de dienst. Mensen kiezen er over het algemeen voor om zich te laten betrekken (ze gaan bijvoorbeeld naar een evenement toe), dus dat betekent dat ze ervoor openstaan om dieper contact te hebben met het merk.

Ter ondersteuning van offline merkactivatie kan de consument ook online worden geactiveerd en betrokken. Bijvoorbeeld door bij een evenement mensen aan te sporen om te laten zien via social media (facebook, foursquare) waar ze zijn. Zo kunnen ze gemakkelijk aan hun vrienden/relaties laten zien wat ze aan het doen zijn en eventueel deze vrienden/relaties weer uitnodigen. Vooraf kan dit ook ingezet worden ter promotie. Op bijvoorbeeld LinkedIn en Facebook kun je een evenement aanmaken en mensen/bedrijven hiervoor uitnodigen. Ze kunnen ook zelf aangeven dat ze deelnemen aan een evenement. Het bereik van je uitnodiging kan op deze wijze vele malen groter worden.

Online belevenissen
Het online activeren van je merk kan door het inzetten op verschillende online platformen. Het inzetten van je website op de juiste manier is van groot belang. Dit is je visitekaartje en dus een belangrijke acquisitietool! Een online belevenis kan gecreëerd worden door verschillende online media in te zetten, zoals facebook, foursquare, twitter, pinterest, storify en LinkedIn. Thumbs Up kan ook voor jouw merk een online belevenis maken. Hierbij kijken we welke online media het meest geschikt zijn voor de belevenis, maar wat ook goed past bij het merk. Want het merk staat centraal bij het creëren van de belevenis.

PS.  Wil je weten hoe wij te werk gaan? Kijk dan hier voor onze tekenkunsten
PS.1 Nieuwsgierig? Je kunt natuurlijk hier nog even kijken wat we voor anderen hebben gedaan.
PS.2 Meer weten of overtuigd van onze werkwijze? Neem dan contact met ons op!
PS.3 Wil je op de hoogte blijven van onze zin & onzin? Meld je hier aan voor onze emailnieuwsbrief!

 

Loading